فروشگاه فایل پوشه

فروش انواع فایل های مجاز

فروشگاه فایل پوشه

فروش انواع فایل های مجاز

کسب و کار اینترنتی:در مورد ایمیل مارکتینگ

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۱۴ ب.ظ

ایمیل مارکتینگ

21 نکته در ایمیل مارکتینگ بخش اول


تالیف: حمید محمودزاده


مقدمه
اگر دنیای دیروز را دنیای تکنولوژی بدانیم،دنیای امروز را میتوان دنیای ابزارها
دانست. گسترش تکنولوژی و کاهش محدودیت دسترسی به دانش، عملاً باعث شده
سطح تکنولوژی در فرهنگها و جوامع مختلف، مشابه یا لااقل قابل مقایسه باشد.
آنچه امروز میتواند رشد و توسعه یا توقف و پسرفت یک فرهنگ و جامعه را
است. به عبارت دیگر به کار گرفتن دانش » ابزارسازی و ابزار شناسی « ، مشخص کند
و تکنولوژی برای دستیابی به اهداف فردی و سازمانی.
در میان ابزارهای مورد استفاده در جامعه امروزی، جایگاه ویژه ای دارد. » ایمیل «
ابزاری بسیار ارزان قیمت در عین کاهش هزینه های اطلاع رسانی و تبلیغات و
روابط عمومی، دانش و تخصص استفاده از آن نیز بسیار ساده و سطحی به نظر
میرسد. همین نگرش ساده انگارانه باعث شده است، در حوزه ایمیل در کشورمان
« گرفتار یک فرهنگ ابزار سوزی شویم.

ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسال پیام های
تجاری گروهی به افراد به وسیله ایمیل است. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسالی به
مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.
تحقیقات نشان می دهد در سال 1122 مبلغ 25.2 میلیارد دلار در آمریکا، در حوزه
ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در
سال 1122 به رقم 15.2 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت

انبوه ایمیلهایی که روزانه از گروههای مختلف دریافت میکنیم، فهرست های
چندمیلیونی ایمیل که با قیمت های بسیار ناچیز ، دست به دست میگردند، سرمایه
گذاری های قابل توجه در حوزه ایمیل مارکتینگ بدون بازگشت قابل توجه و در
نهایت، بی تفاوت شدن جامعه هدف نسبت به این ابزار قدرتمند و کارآمد، همگی
میتواند نشاندهنده نیاز به تغییر نگرش در این حوزه باشد.
دوست عزیزم، حمید محمودزاده، در این کتاب کوچک اما ارزشمند، در عین اینکه
کوشیده است نکات تکنیکی و کاربردی در خصوص ایمیل مارکتینگ را به کاربران
آموزش دهد، در جای جای کتاب، اخلاق حرفه ای و تخصصی و اصول افزایش
اثربخشی این ابزار ارزشمند را برایمان خاطر نشان کرده است. امیدوارم شما نیز مانند
من از خواندن آن لذت ببرید...
مهندس محمدرضا شعبانعلی
استاد اصول مذاکره


شروع
تحقیقات نشان می دهد % 39 از متخصصین بازاریابی معتقدند که ایمیل مارکتینگ
عالی) 22 %(، خوب) 44 %( یا متوسط) 27 %( دارد و از این )ROI( برگشت سرمایه
نظر بعد از بهینه سازی برای موتورهای جستجو در رتبه دوم قرار گرفته است.
موضوعی که در ایران به واسطه عدم وجود ابزارهای مناسب و آگاهی کافی به آن
خیلی پرداخته نشده است.
اگر توسعه کسب و کارتان برای شما مهم است، اگر به دنبال پیشی گرفتن از رقباء
هستید، اگر می خواهید به میزان قابل توجهی فروش خود را افزایش دهید.
پیشنهاد می کنم، اگر آب در دست تان است زمین گذاشته و این کتاب را
بخوانید.
ایمیل مارکتینگ می تواند یک اتفاق بزرگ در کسب و کار شما باشد.

ایمیل مارکتینگ چیست؟
ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسال پیام های
تجاری گروهی به افراد به وسیله ایمیل است. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسالی به
مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.
تحقیقات نشان می دهد در سال 1122 مبلغ 25.2 میلیارد دلار در آمریکا، در حوزه
ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در
سال 1122 به رقم 15.2 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت

(ادامه هر هفته سه شنبه ها در همین وبلاگ)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۹
فروشگاه فایل پوشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی